Petr Bartoš posílil LAPA tým na nově vytvořené pozici


			Petr Bartoš posílil LAPA tým na nově vytvořené pozici

Skupinu společností LAPA SERVICE a LAPA SLOVAKIA („LAPA“) posílil od října letošního roku na pozici Head of Business Development and Client Relations zkušený specialista na likvidaci škod Petr Bartoš.

„Na novou pozici Head of Business Development and Client Relations jsme hledali člověka se znalostmi a orientací na pojistném trhu, zkušenostmi z likvidace škod a s komunikací s makléři, pojistiteli a zajistiteli, a to jak na lokálním, tak i zahraničním trhu. Jsme proto velmi rádi, že naši nabídku spolupráce přijal Petr Bartoš, který daná kritéria dle nás rozhodně splňuje,“ řekl Petr Mlčoch, jednatel LAPA SERVICE a LAPA SLOVAKIA.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2022 v Česku dle oPojištění.cz


Petr Bartoš se na pojistném trhu pohybuje již téměř 30 let. Své první zkušenosti nasbíral během svého vysokoškolského studia v první soukromé pojišťovně v tehdejším Československu. Dále pak své schopnosti rozvíjel u jedné z prvních lokálních loss adjusterských firem na našem trhu, kde se podílel mimo jiné na rozjezdu metodiky a likvidace škod z přerušení provozu a navázání spolupráce s mezinárodním partnerem.

Před vstupem do LAPy působil Petr Bartoš po více než dvě dekády u české pobočky německého mezinárodního pojišťovacího koncernu. Zde pracoval na úseku likvidací průmyslových škod, v prvních letech na pozici likvidátora majetkových škod a škod z technických rizik. Absolvoval řadu zahraničních školení, byl součástí několikaletého projektu koncernu se zaměřením na zkušenosti z likvidace škod z přerušení provozu (BI Claims Task Force Team), účastnil se dále Claims Experts projektů a dalších činností a aktivit v rámci skupiny této pojišťovny. Poslední léta působil na pozici vedoucího týmu korporátních klientů s odpovědností za tým likvidátorů pokrývajících likvidaci škod od majetkového pojištění, technických rizik, provozní odpovědnosti včetně D&O, přes agro pojištění, až po škody z pojištění letadel a mezinárodních programů.

LAPu vnímám jako moderní a dynamickou nezávislou společnost, která reaguje na potřeby klienta, má široké know-how a tým seniorních expertů a odborníků. Dále vnímám i aktivní návaznost a spojení se světově uznávanou loss adjusterskou skupinou McLarens. Síť této společnosti využívá LAPA ve prospěch klientů při řešení mezinárodních škod a vzájemné vztahy a spolupráce s McLarens jsou v současné době intenzivně prohlubovány, stejně tak se i výrazně posiluje pozice McLarens na světovém trhu. Jsem proto opravdu rád, že mohu být od nynějška součástí LAPA týmu a napomoci zintenzivnění a zdokonalení vzájemné spolupráce s našimi klienty,“ okomentoval svůj příchod do LAPy Petr Bartoš.


Mohlo by vás zajímat: Tenistka Karolína Muchová: S Directem nás spojily hodnoty a nadační aktivity


Nová pozice Head of Business Development and Client Relations v LAPA by měla přinést mimo jiné zlepšení a prohloubení komunikace s klienty, v rámci které se LAPA chce zaměřit na další rozvoj vzájemných vztahů. V této specializované společnosti totiž pozorně naslouchají potřebám partnerů, společně je definují a správně vyhodnocují. Odborníci z LAPy považují za nutné zaměřit se také na nové oblasti pojištění, které klienti požadují mít pokryty kvalitními službami likvidace škod, včetně nastavení strategií pro jejich naplnění. Jako nezávislý loss adjuster musí být společnost LAPA všem účastníkům zainteresovaným v rámci likvidace jakékoliv škody nablízku a v případě potřeby je připravena podat klientům včas pomocnou ruku.

Snažíme se pracovat na efektivním řešení situace, zodpovězení případných dotazů a vysvětlení detailů a důvodů našich kroků při likvidaci škody – zkrátka pracovat na rychlém vyřešení všech potřeb a úkolů s likvidací škody spjatých. Nejvyšší metou naší práce je důvěra našich klientů, které chceme dosahovat otevřeností, poctivostí a nezávislostí. V rámci globálního prostředí (ale i v návaznosti na rozvíjející se obchodní aktivity tuzemských firem za hranicemi ČR a SK) bude naší snahou být stále více našim klientům nablízku nejen v Evropě, ale prakticky po celém světě, a to zejména prostřednictvím spolupráce s našimi partnery ze sítě loss adjusterů McLarens. Pokud tedy sumarizujeme naše plány, chceme klientům intenzivněji naslouchat, nahlédnout a vcítit se do jejich požadavků a co nejvíce tyto jejich potřeby uspokojovat a reprezentovat. Věříme, že na naplnění těchto našich plánů se Petr Bartoš bude významně podílet,“ shrnul Petr Mlčoch.

LAPA 20 eng

McLarens LAPA

Zdroj: LAPA SERVICE

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články